No joo... piti VAAN lähteä ikkunashoppailemaan murun kanssa Myllyyn. Myllyn Seppälästä lähti mukaan 3 paria pikkareita ja 4 paria sukkia. :P Oikeesti olin kumpienkin tarpeessa ja Seppälässä on aina niin kivoja osta 3 maksa 2-tarjouksia. :D Ainiin! Siellä oli ihana raikkaan tuoksunen hajuvesi alennuksessa ja! :P

Myllyn Suomalaisesta Kirjakaupasta lähti mukaan Söpöä-kirja ja muru osti mulle Himoshoppaajan salaiset unelmat-kirjan! Söpöä-kirja oli vaan niiiiiiin söpö, että ihan vain sen takia oli pakko hankkia se ja Himoshoppaajaa oon himoinnut kauan. :D

Myllyn jälkeen päätettiin, tai siis minä päätin, että mennään viime su aunneeseen Gigantti Megastoreen. Siellä kierreltiin ja kateltiin. Tomi mietti, että se tarttis uudet kuulokkeet tietokoneeseen kun vanhat rätisee jne jne. No sille löyty kivan näköset valkoset oikein pelaamiseen/tietokoneeseen tarkotetut SteelSeriesin-kuulokkeet. Ite oon himoinnu kauan pinkkejä Skullcandyn kuulokkeita. <3 Noh....

Jäi sit noi siellä käteen. :P

Oltiin reissussa 4 tuntia. Aika normi-aika noin pikaiseksi reissuksi. :D

Kiusasin kotiin tultua koiriakin ottamalla niistä kuvia. Kössi ei oikein tykkää salamavalosta. :P

Kössi

Poju


Murulla oli eka vähän ongelmia saada kuulokkeet pelittämään koneessaan. Piti vähän asennella uusia äänikortin ajureita niin johan alko toimimaan. :P Tuli vähän pimee kuva kun en jaksanu liikkuu sohvalta makkarin puolelle ottamaan kuvaa eikä salama riittäny tonne asti. Mut kuvasta näkee ainakin valkoset kuulokkeet osittain. :DD